英语魔

除标注【实拍】、【自编】外,图片及文章大部来自网络。
Saving All My Love for You - Lady Diva

歌名:《Saving All My Love for You》

歌词: Saving all my love for you 把全部的爱都给你
A few stolen moments is all that we share 偷来的片刻,是我俩共享的时光
You've got your family and they need you there 你已有了妻室,他们需要你
Though I try to resist being last on your list 尽管我努力避免成为你名单上的最後一个
But no other man's gonna do 但我没有别的男人
So I'm saving all my love for you 所以,我把全部的爱都留给你
It's not very easy 那并不容易
Living all alone 独自的生活著
My friends try and tell me 朋友都试著劝我
Find a man of my own 找个属於我自己的男人
But each time I try 但我一再尝试
I just break down and cry 只换得伤心和泪水
Cause I'd rather be home feeling blue 我宁可郁闷的待在家里
So I'm saving all my love for you 把全部的爱都留给你
You used to tell me 你曾告诉我
We'd run away together 我俩将双宿双飞
Love give you the right to be free 爱给了你自由的权利
You said be patient 你说:耐心一点
Just wait a little longer 只要再等一会
But that's just an old fantasy 但那不过是个古老的幻梦
I gotta get ready 我得准备好
Just a few minutes more 再过几分钟
Gonna get that old feeling 那熟悉的感觉
When you walk through that door 将随著你一起走进门来
Cause tonight is the night for feeling all right 因为就是今夜,一切将称心如意
We'll be making love the whole night through 我俩将彻夜享受鱼水之欢
So I'm saving all my love 我要保留所有的爱
Yes I'm saving all my love 没错,我要保留所有的爱
Yes I'm saving all my love for you 我把全部的爱都留给你
No other woman is gonna love you more 没有任何女人比我更爱你
Cause tonight is the night 因为就在今晚
That I'm feeling all right 我感觉一切都再好不过
We'll be making love the whole night through 我俩将彻夜享受鱼水之欢
So I'm saving all my love 我把全部的爱都留起来
Yes So I'm saving all my love 我把全部的爱都留起来
Yes So I'm saving all my love for you 我把全部的爱都留给你
For you ... For you ...

评论(2)

热度(18)